مقاله

جذب و فروش: به حداکثر رساندن درآمدزایی از مهمانی فروش خانگی

عکس: بادران

نوشته شده توسط: کیت لاگس (Keith Laggos) کیت لاگس مدت 33 سال است که در صنعت فروش مستقیم مشغول به کار بوده که نیمی از آن را به عنوان یک بازاریاب موفق به فعالیت پرداخته است. او موسس و رییس یک شرکت بازاریابی چند سطحی نوزده ساله است. او علاوه بر این کار، در هیئت مدیریت چندین شرکت دیگر نیز عضو است و به عنوان مشاور و صاحب نظر متخصص در زمینه این صنعت نیز به حساب می‌آید. موسسه انتشاراتی وی در نوع خود در این صنعت بزرگترین ناشر محسوب گردیده و تاکنون مشغول انتشار محله کسب و کار بازاریابی شبکه ای (Network Marketing Business Journal) بوده که پیشتر با نام ماهنامه پول‌سازان (Money Makers Monthly) منتشر می‌گردید. مجله فروش مستقیم (Direct Sales Journal) که به عنوان اولین کتاب درسی در رشته بازاریابی شبکه‌ای مطرح گردید، کتاب فروش مستقیم: بررسی اجمالی (Direct Sales–An Overview)، و بالاتر از بلندترین کوه (Higher Than the Highest Mountain) از نشریات موسسه وی به حساب می‌آیند. تازه ترین کتاب با نام نحوه جذب و فروش در یک جامعه تجارت زده (How to Recruit & Sell in an Over-commercialized Society) به چاپ رسیده است. لاگس همچنین به انتشار چندین کتاب و مقاله دیگر در موسسات و نشریات دیگر در سراسر جهان همت گماشته است. لاگس دارای مدرک لیسانس در ریاضی و علوم کامپیوتر، کارشناسی ارشد در رشته کسب و کار و مدیریت و بازاریابی، مدرک کارشناسی ارشد در اقتصاد بوده و درجه دکترای خود را در تجزیه و تحلیل سیاست‌های عمومی دریافت کرده و دکترای دیگرش را در زمینه اقتصاد کسب و کار کسب نموده است.

    در مهمانی‌های فروش خانگی سنتی اجزا و شیوه‌هایی بنیادین وجود دارند. بیایید بحث را با شرکت شروع کنیم.  شرکت مثل دیگر شرکت‌های فروش مستقیم، بازاریابی شبکه‌ای، ... اقدام به تهیه و در اختیار گذاشتن چندین نوع ابزار تجاری برای بازاریابی می‌نماید.

این ابزار‌ها عبارتند از:
1. محصولات، شامل تحقیق و توسعه محصول، معمولاً بسته بندی، موجودی کالا و حمل و نقل، و همچنین نوشته‌جات مربوط به محصولات. اکثر شرکت‌های مدرن همچنین دارای پشتیبانی اینترنت و سفارش آنلاین هم هستند.
2. سیستم حسابداری و پرداخت پورسانت، شامل قیمت گذاری عمده فروشی و خرده فروشی محصول، ساختار پرداخت پورسانت برای شما و زیرمجموعه‌تان، پرداخت قیمت سفارش و پردازش، و نیز سیاست‌های خاص حسابداری جهت مهمانی‌های فروش خانگی مانند امتیازات میزبان و پاداش‌ها.
3. مواد بازاریابی و آموزشی مانند بروشور‌ها، فیلم‌های آموزشی، سی‌دی‌ها و نوار‌های آموزشی، روزنامه‌ها، کتب، سیستم‌های پشتیبانی اینترنتی، سمینارها و همایش‌ها.
4. بررسی حقوقی، قوانین و سیاست‌های مربوط به بازاریابان.

در بالا فقط فهرستی کلی از جنبه‌های مختلف آورده شده که به معنای جامع بودن این فهرست نیست. یک شرکت یا یک فرد به تنهایی در صورت تمایل به تبعیت از روش بازاریابی مهمانی سنتی، باید اقلام دیگری علاوه بر موارد معمول و ابزار‌ها و جنبه‌های ذکر شده در بالا  را نیز در بر بگیرد:

1. هدیه میزبانی، که اغلب همراه با کاتولوگی از هدایای میزبانی است.
2. دستورالعمل پرزنت در مهمانی که اغلب حاوی به شکل مکتوب و به صورت جزوات برنامه‌ریزی است.
3. نیکوکاری‌های معمول در مهمانی از جمله ارائه مشوق‌هایی برای سفارشات بزرگ و یا فقط برای افزودن میزان شادی و لذت بردن مهمانان از کار‌های خاص، دستاوردها و یا بازی‌ها و مسابقات سرگرمی.
4. نمونه‌ها و جوایز.

کتاب دانشگاهی «فروش مستقیم، بررسی اجمالی» دارای توضیح کاملی در رابطه با چگونگی بازاریابی مهمانی است. در اینجا، تنها یک روایت کوتاه آورده می‌شود.

میزبان
ابتدا بازاریاب از یکی از دوستان آشنای خود می‌خواهد میزبانی مهمانی فوق را بر عهده بگیرد. این وظیفه میزبان است که از دوستان، خانواده و همسایگان خود به عنوان شرکت‌کنندگان در مهمانی دعوت کند. همچنین میزبان معمولاً خانه خود را جهت برگزاری مهمانی و جشن و سرور در اختیار قرار می‌دهد. با این حال، اهمیت زیادی دارد که بازاریاب در مورد دعوت از مردم جهت شرکت در مهمانی به هیچ وجه به صورت صد در صد به میزبان تکیه نکند.
بازاریابان باید دو تا چهار هفته قبل از مهمانی دعوت نامه را برای مهمانان ارسال کنند و ضمن آن به هر شکل ممکن، شرایطی فراهم کنند که از پاسخ دعوت‌شدگان به دعوت‌نامه مطلع شوند (انضمام درخواست رسید دریافت و گشودن ایمیل، ارسال نامه پاسخ پستی، ...). یک هفته قبل از مهمانی باید یک کارت پستال یادآوری ارسال شود. میزبان روز قبل از مهمانی باید به همه افراد زنگ زده و تلفنی روز و ساعت مهمانی را یادآوری نماید. اگر وجود خدماتی همچون حمل و نقل و یا نگهداری از کودکان مورد نیاز است، میزبان باید سعی کند تا حد ممکن با اجاره ماشین‌های لیموزین برای رساندن مهمانان و گروهی از پرستاران کودک، این خدمات را در منزلش به میهمانان ارائه کند. بازاریاب باید در هماهنگی و انجام این امور به میزبان کمک نماید. با این حال، به دلیل قانون جدید (مجاز نبودن تماس تلفنی یا do-not-call (DNC) )، بهتر است اول میزبان تلفن کند و سپس در صورت لزوم، گوشی را به بازاریاب بسپارد.
شرکت باید طرحی جهت پرداخت پاداش به میزبان داشته باشد بدین صورت که امتیاز خاصی برای وی در نظر گرفته شود یا به وی امکان داده شود تا مبلغ معینی از محصولات شرکت خرید کند. این مقدار پاداش می‌تواند بر اساس تعداد میهمانانی که میزبان دعوت می‌کند، میزبانی‌ها و میهمانی‌های ثبت شده برای برگزاری در آینده، بازاریابان جذب شده و حجم فروش انجام شده از سفارشات دریافتی طی مهمانی تعیین گردد. این امتیازات و یا مقدار مبلغ تعیین شده را می‌توان برای خرید محصولات در نظر گرفت یا بابت آن به میزبان امکان داد از کاتالوگ هدایای میزبانی که معمولاً توسط شرکت عرضه می‌شود، یکی از هدیه‌ها را انتخاب کند. گاهی اوقات شرکت‌ها به جای اعطای امتیاز یا مبالغی معین پول به میزبان، بر اساس معیارهای شرکت می‌توانند تخفیفات خاصی برای خرید میزبانان قائل شوند.
بازاریاب اغلب در یک میهمانی عصرانه می‌تواند بین 100 تا 500 دلار درآمد داشته و نیز قرار دو تا چهار میهمانی جدید را نیز بگذارد. میهمانی‌های دیگری هم هستند که بازاریاب در آن‌ها توانسته تنها در یک شب تا 2000 دلار درآمد داشته باشد. با دانستن این موضوع براحتی می‌توان درک کرد چرا یک بازاریاب متوسط با داشتن این طرح درآمدی، براحتی و آسانی هر چه تمام‌تر می‌تواند به درآمد‌هایی دست یابد که بازاریابان شرکت‌های فاقد این طرح و مبتنی بر کمیسیون‌های فردی برای دستیابی به آن درآمد‌ها مدت زمان زیادی صرف می‌کنند.
کار بازاریاب تسهیل کار میزبان، تضمین سرگرم کننده بودن میهمانی و تلاش در جهت ارائه پاداش به میزبان‌هاست. اغلب پرزنت‌های انجام گرفته در میهمانی‌ها شامل فعالیت‌های سرگرم کننده مانند بازی، مسابقه، مدل سازی و سرگرمی‌هایی است که شرکت کنندگان در آن شرکت می‌کنند. به این ترتیب هم میزبان به گرفتن یک مهمانی دیگر تشویق می‌شود و هم شرکت‌کنندگان به برگزاری میهمانی در منزل خودشان تمایل زیادی نشان خواهند داد.
این بازاریابان و یا نمایندگان هستند که باید کار پرزنت و مدیریت جلسه را بر عهده داشته باشند. میزبان معمولاً در ابتدای ورود میهمانان بازاریاب را به آن‌ها معرفی می‌نماید. کلید موفقیت در تعدادی میهمانی‌های برگزار شده بیشتر و افزایش متوسط تعداد میهمانانی است که در این جلسات شرکت می‌کنند. یکی از روش‌های مقرون به صرفه انجام این کار برای بازاریاب آن است که برگزاری میهمانی را به یک مسابقه ویژه تبدیل نماید. می‌توان به افراد پیشنهاد داد که هر کسی که میزبانی یک جلسه را بر عهده بگیرد شانس وی برای برنده شدن جایزه مخصوص بر اساس تعداد افراد حاضر در میهمانی‌ها را خواهد داشت بعلاوه اینکه هر کس در میهمانی او سفارشی ثبت کند، امتیازی که به میزبان تعلق می‌گیرد دو برابر امتیاز عادی خواهد بود. همه افراد برای به دست آوردن این جایزه و امتیاز ویژه آن سخت تلاش خواهند کرد و بدین ترتیب، همه میهمانی‌هایی که در تیم فروش شما برگزار می‌شود قرین موفقیت خواهد بود و شما فقط باید به فکر جایزه‌ای باشید که برای فرد برنده در نظر می‌شود.

تشویق برای خرید بیشتر
در این فروش تشویق برای خرید بیشتر مثل همه موقعیت‌های فروش دیگر بسیار اهمیت دارد. تشویق برای خرید بیشتر زمانی است که فروشنده یا بازاریاب خریدار را تشویق می‌کند کالایی با کیفیت بالاتری از محصولی که تصمیم به خرید آن داشت را خرید کند یا کالای گرانتری بخرد یا تعداد کالای بیشتری از همان کالا را خریداری نماید. این کار صد البته به افزایش حجم فروش و در نتیجه کمیسیون دریافتی بیشتر مینجامد. تشویق برای خرید بیشتر در محیط مهمانی‌ها آسان‌تر است. در برخی موارد، شما می‌توانید برای هر شرکت‌ کننده یک جایزه ویژه یا نمونه‌های کالا‌های (رایگان اشانتیون) بیشتری در نظر بگیرید که این جوایز در مقابل حداقلی از خرید از محصولات به مهمانان اعطا می‌گردد. برخی از شرکت‌ها برنامه تخفیف ویژه‌ای را در قیمت گذاری محصول در نظر می‌گیرند، در نتیجه هر چه شما محصول بیشتری بخرید، تخفیف بیشتری دریافت می‌کنید.
یک بازاریاب خوب می‌تواند افرادی بسازد که دیوانه خرید باشند. هر بار که یکی از شرکت‌کنندگان چیزی می‌خرد یا جایزه‌ای را بدست می‌آورد می‌توانید موفقیت او را به دیگران هم اعلام کنید. این کار حتی می‌تواند باعث ایجاد نوعی رقابتی بین میزبانان شود تا بررسی کنند سفارشات ثبت شده در میهمانی کدامیک حجم بیشتری داشته است. دیدن آنها دستور است. وقتی کسی کالایی را سفارش می‌دهد، بازاریاب فوراً می‌توان محصولی دیگر را به نمایش بگذارد که در کنار کالای قبلی به خوبی ست و هماهنگ می‌شود یا کالای انتخاب شده قبلی در کنار کالای جدید شکل ظاهری بهتری پیدا می‌کند و بیشتر خودش را نشان می‌دهد. اغلب، می‌توانید از روش توله سگ استفاده کنید. اجازه دهید یکی از شرکت‌کنندگان در مهمانی محصول شما را استفاده کند یا مثلاً آن را بپوشد یا  دست کند؛ سپس از وی سئوال کنید آیا دلش می‌خواهد با خریدن یک کالای دیگر بقیه شب را هم صاحب کالای اولی باشد و آن را از تنش بیرون نیاورد؟ اغلب چنین مشتریانی دلشان نمی‌آید بگذارند محصول را از آن‌ها پس بگیرید. آنها حتی ممکن است حاضر باشند چند برابر قیمت آن محصول از شما کالا بخرند تا مبادا مجبور شوند کالایی را که به رایگان از شما گرفته‌اند پس بدهند.  ممکن است در موقعیتی باشید که به میزبان بفهمانید اگر بتواند مشتریان را به خرید بیشتر چند کالا تشویق کند، به انتخاب خودش هدیه های بسیار زیبا دریافت خواهد کرد. شاید تعجب کنید وقتی ببینید کسی حاضر است برای رسیدن به هدیه‌ای رایگان سخت ‌تر از زمانی تلاش کند که قرار است معادل ارزش همان کالا پول دریافت کند.

فروش تکرار‌شونده
یکی از بخش‌هایی که بازاریابان از آن به خوبی استفاده می‌کنند فروش تکرار‌شونده است. همیشه اولین فروش به  مشتری سخت‌ترین آن‌هاست. فروش تکرار‌شونده تقریبا همیشه آسان‌تر و سریع‌تر از اولین فروش به یک مشتری است. به این دلیل که دیگر مشتری کالای شما را امتحان کرده و داستان آن کالا را می‌داند. در ادامه، برخی از راهنمایی لازم برای همه بازاریابان جهت افزایش فروش تکرار‌شونده و ازدیاد درآمد‌شان از این راه آورده شده است:
1) با مشتریان خود تلفنی یا از طریق ایمیل در تماس باشید و از آن‌ها برسید محصولتان را استفاده کرده‌اند یا خیر و یا روش استفاده از آن را بلد بوده‌اند؟ اگر مشتری از محصول شما استفاده نکرده دیگر دلیلی برای سفارش مجدد آن وجود ندارد. اگر آن‌ها از کالای شما استفاده نکنند مشخص است که از مزایای و خواص آن خوششان نیامده و احتمالاً تمایلی هم به معرفی و جذب افراد جدید برای کار نخواهند داشت.

2)ادبیات مرتبط با محصول و توصیه‌های دیگران جهت استفاده از محصول مورد نظر را به نشانی مشتری ارسال کنید تا به نوعی آن‌ها را در تصمیم‌گیری برای خرید کالای مورد نظر پشتیبانی و تقویت کنید و نیز و آن‌ها را برای ادامه استفاده از محصول تشویق کرده باشید.

3) نمونه‌ها و اطلاعاتی در مورد محصولات مشابه دیگر یا محصولات جدیدتر را نیز برای مشتری ارسال کنید.

4)کار سفارش مجدد را آسان‌تر کنید. یک وب‌سایت یا شماره فکس اعلام کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی سفارشات خود را ارسال کنند. آنها را تشویق کنید در برنامه خرید اتوماتیک عضو شوند یا به شما این اجازه را بدهند که تا زمانی که درخواست خروج بدهند، آن‌ها را درس فهرست خرید دائمی قرار دهید و به طور منظم برای‌شان سفارش کالا بدهید.

5)یک روز و زمان مشخص و از پیش تنظیم شده‌ای در هر ماه تعیین کنید که در این زمان به سفارش بعدی رسیدگی کرده و سئوالات مشتریان خود را پاسخگو باشید.

6)یک خبرنامه کالای ماهانه حاوی فرم سفارش همگانی برای همه مشتریان خرده‌فروشی تهیه کنید. اگر شرکت کاتالوگ و یا بروشور محصول دارد، از آن اطلاعات در وب‌سایت‌تان استفاده کنید یا به طور کامل آن‌ها را در وب‌سایت‌تان قرار دهید.

7) برای یادآوری به مشتری جهت ارسال سفارش خود یک ایمیل و یا حداقل یک کارت پستال ارسال کنید. در این ایمیل یا کارت نشانی ایمیل و شماره تلفن خود را درج کنید و بهترین ساعت‌هایی که می‌شود با شما تماس گرفت را ذکر کنید و بعد‌ها به این ساعت‌ها پایبند باشید.

معرفی‌شدگان
جذب معارفه‌شده‌ها بزرگ‌ترین مزیت بازاریابی است که یک فرد می‌تواند از فروش بدست آورد. با این حال، با شرایط حال حاضر و قانون‌های ممنوعیت تماس تلفنی و ممنوعیت ارسال اسپم، بهتر است برای معرفی کار به صورت فرد به فرد عمل کنید. اگر این کار امکان پذیر نبود، سپس می‌توانید شماره معرفی‌شونده و معرفی کننده را بگیرید و با تلفن این کار را انجام دهید. بازاریاب در ابتدا باید یک تماس تلفنی سه طرفه برقرار کند. اصلا بار کار را بر دو کسی که فرد جدیدی را معرفی می‌کند نگذارید. او تا همین جا که فردی از آشنایان خود را به شما معرفی نموده اند در حق‌تان لطف کرده‌اند. بعلاوه، اگر برای برقراری تلفن به این فرد متکی باشید ممکن است مجبور شوید مدت زمانی بسیار طولانی، منتظر بمانید! به محض اینکه وی کار معرفی شما دو نفر را به یکدیگر انجام داد، از وی بابت فرصتی که در اختیار‌تان قرار داده تشکر کرده و او را مختار کنید که تلفن را قطع کند یا باز هم روی مکالمه باقی بماند. کار معرفی را شما به عنوان بازاریاب باید انجام دهید اما هرگز فراموش نکنید که پیش از انجام کار باید رضایت شخصی فرد معرفی‌کننده را جلب نمایید، به خصوص اگر بدانید که او جزء مشتریانی است که از محصولات شما رضایت دارد.
همچنین می‌توانید با استفاده از ایمیل با معرفی‌شونده ارتباط برقرار کنید. با این حال، 99 درصد از ایمیل‌هایی که از افراد ناشناس به دست افراد می‌رسد بدون این‌که باز شوند، حذف می‌شوند. بسیاری از اسپم‌ها از عباراتی نظیر عبارات زیر در بخش موضوع ایمیل استفاده می‌کنند: «معرفی شده توسط یکی از دوستان مشترک» یا از اسم‌های شایعی مانند محمد و علی به عنوان نام یک دوست مشترک استفاده می‌کنند. بنابراین، صرف داشتن یک نشانی ایمیل نمی‌تواند حلال مشکل باشد. از فرد معرفی‌کننده بخواهید از قبل ایمیلی برای معرفی‌شونده بفرستد و طی آن شما را معرفی کند. به این ترتیب شما نشانی ایمیل مشتری احتمالی را به دست می‌آورید. به این ترتیب معرفی‌شونده از پیش آگاهی خواهد داشت که شما قرار است با او تماس بگیرید و همینطور نشانی ایمیل شما را هم خواهد داشت. این به وی کمک خواهد کرد نشانی ایمیل شما را بشناسد و آن را باز کند و به هیچ وجه آن را بدون خواندن حذف نکند.
معارفه‌ها را می‌توان در چندین مرحله انجام داد. هرگز برای درخواست از کسی جهت معرفی کار خجالت نکشید. اگر پیشتر یک مشتری از شما خرید کرده این موضوع را در ذهن داشته باشید که ممکن است این فرد آشنایانی داشته باشد که آن ها هم از کالا یا خدمات شما خوششان بیاید. اگر مشتریان نام افراد معرفی‌شونده خود را در اختیار شما قرار دادنداز ایشان بپرسید آیا دوست دارند در فرایند معرفی کار به افراد جدید مشارکت داشته و با شما همراهی کنند یا خیر. در صورت امکان، معرفی کننده و مشتری احتمالی او را به صورت جداگانه ملاقات کنید، در غیر این صورت، یک مکالمه سه طرفه ترتیب بدهید که نحوه آن در بالا آموزش داده شد. اگر مشتری تصمیم گرفت از شما خرید نکند از وی سئوال کنید آیا از نظر او اشکالی دارد اگر نامش را در فهرست افراد دریافت کننده اطلاعات و محصولات قراردهید یا خیر. در هر صورت و جدای  از  هر جوابی که می‌گیرید از ایشان بپرسید آیا کسی را دارند که بخواهند محصولات شما به آن‌ها معرفی بشود یا خیر.
چه در یک مهمانی حضور داشته باشید یا خیر، از افراد بپرسید آیا دوست دارند یک میهمانی معرفی ترتیب بدهند یا خیر. اگر فرد پاسخ منفی داد، از وی بخواهید شما را به کسی معرفی کند که می‌داند دوست دارد چنین میهمانی برگزار کند. که آیا شما اگر یک فرد می‌گوید نه، پس از آن برای ارجاع برای کسی بخواهید که آنها می‌دانند که ممکن است بخواهید به میزبانی یک مهمان بروید. در واقع، اگر می‌خواهید در مهمانی به فردی که یک برگزار کننده مهمانی جدید را در مهمانی وی یافته‌اید امتیاز بدهید، باید امتیاز کمتری نسبت به برگزار کننده برایش قائل شوید؛ همچنین برای معرفی‌شوندگان و میزبانانی که در مهمانی کنونی شرکت ندارند. گاهی اوقات معرفی‌شوندگان حتی بهتر از جمع حاضر هم هستند چون برخی از آن‌ها در جمع‌های دوستانه فعلی حضور ندارند.
هر بار که کسی سفارش دوباره داد، از او درخواست کنید افراد جدیدی از آشنایانش را معرفی نماید. اگر معرفی‌شوندگان کالای جدید بخرند یک هدیه رایگان به معرفی کننده بدهید. عاقلانه‌تر این است که محصولی را به عنوان هدیه به او بدهید که می دانید اگر از آن استفاده کند حتماً خوشش خواهد آمد.
گاهی اوقات درخواست برای معرفی افراد جدید به شما نشان می دهد که آیا فرد دوست دارد به عنوان زیر مجموعه و پایین دستی شما فعالیت کند یا خیر. این مخصوصاً در مورد افراد فامیل یا دوستان نزدیک صدق می‌کند که دلتان نمی‌خواهد آن‌ها را با اصرار بیش از حد به مشارکت در فرصت‌های شغلی ارائه شده، از خودتان برنجانید. خیلی راحت به آن‌ها متذکر شوید که اوضاع کسب و کارتان خوب پیش می رود و دلتان می‌خواهد اشخاص دیگری که مایلند در این با شما همکاری داشته باشند و در تیم فروش‌تان عضو شوند را جذب کنید. از دوست یا عضو فامیل‌تان سئوال کنید آیا کسی را می شناسد که دلش بخواهد در تیم فروش شما عضو شود یا خیر. پس از پرسیدن این سئوال دیگر چیزی نگویید. بعضی از بازاریابان نمی‌توانند صبر کننده و فوری به دوست و فامیل نزدکشان پیشنهاد همکاری می‌دهند در حالیکه بهتر است بگذارید این فکر در ذهنش بجوشد که اگر کار به این خوبی که تعریف می‌کنند هست چرا کسی که می‌خواهد با او شراکت کند خود من نباشم؟
گاهی اوقات حتی درخواست از طرف برای معرفی مشتریانی برای خرده فروشی باعث می شود ذهن طرف قلقلک داده شود که بگذار ببینم کالای معرفی شده چقدر خوب است تا ببینم باید چه کسی را به تو معرفی کنم. این مسئله خیلی زود به این مرحله منتهی می شود که خود این افراد به این نتیجه می رسند که می‌خواهند خودشان هم کالا را امتحان کنند. بنابراین درخواست از افراد برای معرفی افراد و مشتریان جدید می‌تواند از دو جنبه مفید فایده باشد. ابتدا این‌که مشتری جدیدی پیدا می‌کنید. و نکته دوم این‌که پرسش از برای معرفی مشتری جدید از فردی که رابطه فامیلی یا دوستی نزدیکی با شما دارد و شما نمی‌خواهید رابطه شخصی‌تان تحت‌الشعاع این فرصت تجاری قرار گیرد، به آن ها کمک می‌کند راحت‌تر تصمیم بگیرند که خودشان هم مشتری یا عضوی از تیم فروش‌تان بشوند یا خیر.

0 اظهار نظر

لطفاً برای ارسال نظر وارد شوید.